🍽️ Xerrada: Que no se’t faci bola amb Julio Basulto

Benvolgudes famílies,

Des de l’AFA de l’escola Creixen, us volem convidar a una conferència molt interessant sobre nutrició infantil, que tindrà lloc el dimarts 11 de març a les 17:30 a l’Abacus.

Julio Basulto amb el seu llibre

La xerrada anirà a càrrec del conegut nutricionista Julio Basulto, qui ens parlarà dels principals aspectes a tenir en compte a l’hora d’alimentar els més petits de la casa. Amb un enfocament clar i directe, Basulto compartirà consells útils per ajudar-nos a fer de la nutrició infantil una experiència saludable i sense complicacions.

Aquesta conferència està basada en el seu llibre “Se me hace bola”, una guia pràctica per entendre millor els hàbits alimentaris dels nens i nenes, i com podem ajudar-los a establir relacions saludables amb el menjar.

Us animem a assistir-hi, ja que serà una oportunitat única per aprendre i compartir inquietuds sobre l’alimentació infantil amb un expert de prestigi.

Teniu més informació al web de l’escola.

No us ho perdeu! Us hi esperem!

Cistella de la compra
Desplaça cap amunt